top of page

Три дні у Парижі. День перший


У Париж я хотіла давно. І ось, нарешті, випала така можливість. Замовили готель, купили квитки, і я поїхала. Стартувала на двоповерховому швидкісному поїзді з іншої європейської країни. На такому поїзді їхала вперше. Дуже швидкий, дуже комфортабельний. Прибули ми на Східний вокзал Парижа.

Насамперед потрібно було купити детальну мапу по всіх округах міста, тому що перед поїздкою знайти нічого не вдалося. Запитала у продавця газет в кіоску по-англійськи, чи немає у нього мап. Він подивився на мене, сказав "Париж там" і тицьнув пальцем у бік виходу. Пішла я далі по вокзалу. Знайшла кіоск із книгами, журналами та мапами. Цей продавець був дуже милим, я запитала, де я зараз перебуваю, він показав на карті. Вокзал знаходиться в десятому окрузі, на Монмартрі, це майже центр міста.

Мені дуже хотілося побачити Париж не з вікна транспорту, а погуляти по вулицях, відчути атмосферу. Тому я вирішила прогулятися до готелю пішки. Готель мій знаходився в другому окрузі, це центр міста. Йти було, судячи з мапи, не дуже далеко. Але вийшла я не на той вихід, тому пішла не в тому напрямку. Поки перейшла на інший бік, поки знайшла вивіску з назвою вулиці, з'ясувалося, що йду не туди. Запитала у жінки, яка гуляла з собачкою, вона пояснила, куди пройти.

Я вивчила кілька слів по-французьки, найосновніші - спасибі, будь ласка, доброго дня, до побачення і т.п., це нескладно, а місцевим жителям приємно, що до них звертаються рідною мовою. Взагалі багато разів чула, що у Франції не дуже люблять людей, які розмовляють англійською. І наслухалася порад, що потрібно спочатку запитати іншою мовою, а потім вже по-англійськи. Тоді люди більш доброзичливо відповідатимуть. Мені зустрічалися різні люди. Ті, хто були не французи, не парилися з приводу мови. А французи були різні, багато дуже доброзичливих, особливо молодь. Зате офіціанти були не дуже привітні, на англійську реагували неохоче Або мені просто не щастило на офіціантів. Траплялися якісь пихаті, хоча кав'ярні були звичайнісінькі. У жодній іншій країні таких не зустрічала.) Коротше, у Франції мені сподобалося все, крім офіціантів.)

Пішла я згідно мапи вздовж Севастопольського бульвару. Район цей виявився афро-американським. Магазинів багато, і скрізь біля дверей афро-американці, продавці теж вони, білошкірих майже немає на вулицях. Навіть манекени в магазинах темношкірі.) Дійшла до потрібної вулиці, повернула, виявилося - не туди. Вулички там були дуже вузькі, середньовічні. Побачила жінок-поліцейських, які приїхали на якийсь виклик, запитала дорогу. Показали на мапі, де я. Взагалі в Парижі постійно ревуть поліцейські сирени, таке враження, що злочини скоюються кожну секунду.) Транспорт мчить, і його багато. Ну крім тих вулиць, де дуже вузько.)

Коротше, дісталася до готелю. Прогулянка мені сподобалася.

Готель виявився у великому старому будинку. Як у всіх старих французьких будинках, все компактне. Вузька кабінка ліфта. Кімнатка маленька, але чистенька. Маленька ванна кімнатка, з душовою кабінкою, умивальником і унітазом. Зручне ліжко. У номері шафа для одягу, маленький столик, стілець і телевізор. І сейф. Адміністратори дуже милі, наполовину араби. З радістю все пояснювали, допомагали.

Бронювали на booking.com. Hotel Bellan.

Щодо готелей - потрібно ретельно вибирати і читати відгуки. Париж - місто велике, готелів багато. але є райони безпечні і не дуже. Ну і розташування щодо метро має значення. Я до свого готелю від центру ходила пішки, це хвилин сорок приблизно, до Сени.

Залишила речі в номері і пішла на прогулянку. Вирішила в цей день просто пройтися пішки по центру. Перейшла міст і гуляла вздовж набережної. Мостів там дуже багато. Я за три дні пройшлася по багатьом, вони всі дуже різні і всі красиві. Люди відпочивають на набережній. Спуститися можна такими сходами.

На Сені можна покататися на таких ось плавзасобах.

Потім пішла подивитися Нотр Дам де Парі. Черга до собору величезна.

За собором є чудовий парк, там можна відпочити на лавочках. Навколо собору ходять солдати з автоматами, охороняють.

Якщо перейти через міст біля Нотр Дам де Парі, потрапляєш в район маленьких французьких кав'ярень і великих ресторанів, господарі і офіціанти закликають туристів навперебій. Ось такий от інтер'єр для туристів.

Ціни у Франції в кафе вище ніж, наприклад, в Німеччині, не кажучи вже про Чехію. І це не тільки в туристичному районі. Я була і в кафешках, де обідають місцеві в обідню перерву, ціни особливо не відрізняються. Хоча, звичайно, десь дорожче, десь дешевше.

Відразу як перейдеш той самий міст, можна відпочити ось в такому скверику.

Акація, посаджена в 1601 році за короля Генріха IV.

Потім по іншому мосту і в готель. По дорозі в другому окрузі тротуари суцільно заставлені столиками, вечеряють місцеві.


Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Тегов пока нет.
Мы в соцсетях
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page