top of page

Три дні у Парижі. День третій


Катаючись екскурсійним автобусом, я думала про те, куди краще сходити в останній день, тому що часу буде тільки до дванадцятої, а потім треба ще перекусити і бігти на потяг. Уважно слухаючи аудіогіда, я вирішила, що найкращим варіантом буде на третій день мого недовгого перебування в столиці Франції прогулятися по Люксембурзькому парку. Благо до нього від готелю пішки не дуже далеко, приблизно хвилин 40-45, і знову ж можна прогулятися по красивих мостах, подихати ранковим Парижем.)

Парк виявився досить великим, але дуже затишним, милим, красивим і цікавим.

Вранці там роблять зарядку симпатичні дівчата.

Грають в баскетбол хлопці.

І в шахи місцеві жителі.

На лавах можна відпочити, почитати. Або просто помедитувати.

Ще там є прекрасний палац і чудові квіти.

Я чудово відпочила.) Шкода, що не було більше часу.

Пообідала в кав’ярні неподалік від свого готелю в тісному, в буквальному сенсі, сусідстві з іншими відвідувачами.) Як завжди, столики на тротуарі, щільно один до одного. Але це якось не заважає насправді, хоча всіх чутно, і видно, хто що їсть і п'є.)

Потім забрала речі, які мені люб'язно дозволили залишити у адміністратора, і пішла на вокзал. Правда, злегка переплутала напрямок і вийшла до Собору Паризької Богоматері.) Ну тобто в протилежний бік. Просто повернула не на тій вулиці.) Але попереднього дня, коли гуляла неподалік, я помітила автобус, на якому було написано назву потрібного мені вокзалу. Часу йти пішки вже не було, я пішла на зупинку, сіла до автобусу і поїхала.) У французьких автобусах є одна особливість - треба купити квиток у водія і відразу його закомпостувати поруч із ним у автоматі. В інших країнах досить просто купити квиток, на ньому вже є всі дані - час і т.д.

Біля вокзалу розташована гарна церква. У мене було трохи часу, і я зайшла подивитися інтер'єр.

Потім ще трохи почекала потяга і вирушила назад.

Це були три чудових дня в Парижі! Багато яскравих незабутніх вражень, гарного настрою і позитивних емоцій. Дякую, Париж! Коли-небудь я ще повернуся до тебе!

Избранные посты
Недавние посты
Архив
Поиск по тегам
Тегов пока нет.
Мы в соцсетях
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page